lørdag 24. november 2012

Veske

Dette stoffet bestillte jeg på Etsy for en stund tilbake. Alle bitene var klippet ut og siden ble hele prosjektet lagt på is. Men i dag har jeg hatt fri og det ble endelig mulighet til å sy ferdig.
Veska har to lommer som er adskilt på utsiden. De minner meg om bukselummer :-) Veska er foret inne i med et blomstrete stoff, og har en del legg både utenpå og inne i. Du kan kanskje se detaljene på bildet under.
Når jeg var i gang syntes jeg det var fint med en pung og et nøkkelbånd i det samme vårlige stoffet.
 Det er godt å tenke på at dagene blir lengre og lysere. Og jeg gleder meg til ny inspirasjon og nye stoffer som kommer i butikkene snart, og i neste uke kommer neste Ottobre! Gleder meg :-)



Har du lyst på denne veska med pung og nøkkelbånd så hiv deg rundt og send meg en mail:-) Pris veske 350 kr inkl pung og nøkkelbånd.



pungen ligger nede i veska og har samme sfoff på utsiden som veska har
på øverste kanten og på hanken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg :-)